Make:Valamit

Totálkár mert nem álltál meg

2012. szeptember 15. - Make Valamit

Csörög a telefon, barát.
Gyere már át, olyat mesélek, hogy beszarsz.
Akkor mondd el telefonon át, itt közelebb a rötyi.
Belémjöttek, mindig agitálod az öreg kocsikat, gyere aztán nézd meg mi marad egy modern kocsiból baleset után.

Jó, megyek.

lökös.jpg
(Képünk illusztáció)

Haver büszkén mutatja a fhanszia csoda gyűrött sárvédőjét: "így jöttem kifele a kereszteződésben és akkor egy csóka valami öreg Kadéttal oldalbavág, neki lámpák, hűtő, sárvédő, motorháztető meg persze a lökös, mentővel; én meg simán hazajöttem a verdával, holnap bontóban nézek egy sárvédőt és már újszerű is megint"

Aha. Kormány nem húzott? Kicsit. Arra az olajfoltra meg ráálltál?

Mire?                  ... 'szameg.

Végeredmény, a Kadettos valószínűleg lő magának a bontóból egy komplett donort egy százasért, a haver kocsijához elkezdtem aukciós oldalkon nézegetni nem repedt házú váltót, de szerintem alsó lengőkar is kell majd, nomeg közelebbről megnézve látszott hogy a lámpája is berepedt (műszaki?)

  • Getriebe €494,10 + €99,90 Versand
  • Lengőkart mintha láttam volna bontottat 25000 körül... (komplett)
  • Féltengely megint vagy 60.000.-
  • Lámpát meg se mertem nézni, de az is olyan 20-25 lehet bontottan
  • Sárvédő, ha talál ilyen gyöngyfehér-metált (csak fél évig ismételgette, hogy milyen egyedi és szép a szine) az is inkább 40e. Ha nem, akkor utángyártott 25+fény 40.
  • plusz a futóműves, a váltót se én fogom kicserélni, stb stb.

(nameg reménykedni hogy az idióta Jacques nem vezetett a dobban semmi létfontosságú vezetéket, nem ment el a torony, vagy esetleg a lengőkar alsó bekötése)

Bevillant: beütöm a HaHu-n a haver verdáját, nézzük mennyi!

1.2M-tól (gyanús, hogy az eladó 'főnök/täsvírem'-nek szólít), 1.6M-ig (vezetett szervizkönyv) vannak ebben az évjáratban. Hát, akkor talán mégis megéri ez az alsó hangon 400, amire most nézek. Biztosító kíváncsi vagyok mennyire vette volna, de mivel az ő hibája, max. információnak jó az adat,

Tanulság nincs - megint.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása