Hamár tisztelegni szeretnénk a jónevű előd előtt, legalább tudjuk, mit jelent a tisztelgés!
* nagyobb, 200mm-es fényszórók a 165mm-es gyáriak helyett
* motor felfúrva 956cm3-ról 1108cm3-ra
* spec. hengerfejnek, nagyobb szelepekkel és megnövelt kompresszióval
* dupla Solex karburátor
* 44 helyett 90 paci (200% teljesítménynövelés!!!) - ma mi tudja ezt?
* erősített hátsóhíd, lengéscsillapítók
* két évvel az R8 Gordini bemutatása után tovább fúrták a motort, 1255cm3-ra
* a dupla Solex karbikat dupla Weberre cserélték, ezzel együtt a motor 110LE-t tudott!
És az új?
o RS Cup alváz (feláras)
o kék fényezés fehér csíkokkal
o kék felnik
o Gordini-emblémás ülések
o Gordini-emblémás szőnyeg
o elektromosan behajtható tükrök
Az én bajom annyi, hogy a Gordini névből egy sima felszereltségi szintet csináltak, amit meg lehet rendelni az RS Clióhoz, és ahogy látszik nem egy nagy valami, főként olyan szintű átalakítások, amiket a lakótelepi parkolóban gyakorolnak a másodikgazdás suzukisok.
Homasita powa. Nem értettük félre ugye, hogy nem az alap RS Cliót fikázom, az jó autó. Csak szerintem ezt elég szerencsétlenül sikerült megcsinálni, legalábbis mintha az Abarth jobban lenne reprezentálva a Fiat háza táján.
vancello · http://vancello.hu 2012.04.28. 00:45:35