Make:Valamit

Nyitás

2008. június 21. - Make Valamit

'Jobbra... előre... be az ábécébe.'

Ha még mond valamit a fenti kis idézet, talán élvezni is fogod nagynéha az írásainkat. Szeretném megköszönni a meghívást, örülök, hogy én írom az első bejegyzést, szeretném megköszönni a barátaimnak, édesanyámnak, a kutyámnak, stb.

Jópár blogot átnézve arra a sajnálatos felismerésre jutottam, hogy nagy részük egy kalap szar (igen, a Tied is, és igen, ez is - ez van). Vannak ritkán frissített, rikítózöld szarok, vannak simán tartalom nélkül szarok, és a kedvenceim, amikben van 5 bejegyzés - amik még jók is. A dátum viszont tavalyi. Jelszóemlékeztető? Főnök rájött?

Jelszóemlékeztetővel kapcsolatos eddigi legjobb sztori egy kedves barátomé, X internetszolgáltató online szirszarjaihoz való hozzáféréssel kapcsolatos. Meg lehetett adni saját kérdést is. Sajnos pár hónappal és egy költözéssel később már nem volt meg a jelszó, a 3 rossz passz utáni kitiltást meg csak telefonon lehetett feloldani.
*RING* *RING*
Üfsz: (hölgy) Üdvözlöm, miben segíthetek?
B: Ehhezmegehhez a szolgáltatáshoz tartozó jelszó elveszett, kitiltattam magam.
Üfsz: Értem, kérem az azonosító adatokat.
B: (telefonba már egyszer bepötyögte ugyan, de miért is ne) ügyfélazonosító/Név
Üfsz: *pötyög* *klikk* Errrrr... (haver elkezd izzadni, úristen, nem lehettem ilyen hülye, kérlek ne, nenenene) szóvalkhmmm; hány centis a khmmm... pöcsöm?
B: (elmondása szerint kb itt esett le neki, hogy a kisasszony a kérdéssel együtt valszeg a válasz is láthatja, mostmár mindegy, könnyek között) Tizenkettő.

Szóval Blog. Talán a legjobb megközelítés az lesz, ahogy általánosban a 'Magatartás' és 'Szorgalom' osztályzataimat javítottam fel 5/5 szintre: ha odafigyeltem (tanujjá kisfiam, ne rosszalkodj, stb) ritkán mentek 4/4 fölé. Ha tojtam bele, kitűnő. Szóval itt sem lesz görcsölés, ha jöttök - jöttök, ha nem jöttök, jobb lesz néktek.

Politika nem lesz, egyrészt azért, mert "a kormányban zsidók ülnek és osztogatják a pénzemet cigányoknak" szintjén (nem) értek hozzá, másrészt olvastam Horn önéletrajzi könyvét, teljesen meg tudom érteni a kisétálást, ehhez nekem sem lenne gyomrom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása