Make:Valamit

Hétvége

2008. június 22. - Make Valamit

Nem ismerek olyan embert, aki hétvégén ne dolgozna, vagy rohangálna. Ha Ön nem ilyen, és nyugodtan tespedve telik a hétvégéje, Ön megnyugodhat; vagy pofátlanul túl van fizetve a tudásához képest, vagy munkanélküli.

Persze vannak dolgok amit hét közben kell(ene), mert ugye:

* A Bankban levő n ablakból n/3-nál áll pénztáros, cetlin 78, kijelzőn 55, ebédszünetből 10 perc, shite. Persze mindezt 9-16h között, hogy még a rugalmas munkaidővel rendelkezők se tudjanak elintézni semmit.
* Ebből levonhatjuk a következtetést, hogy Bankunk nyitvatartását évekig tartó kutatással kétféle embercsoporta optimalizálta: 1. bankrablók, 2. munkanélküliek
* További kutatások ("brit tudósok megállapították...") megállapították, hogy a börtönben levő bankrablók ~60%-a mindössze a pénzéhez szeretett volna hozzájutni.

- Na látja, megy ez még!
- ... Az asztallapot akartam.

Polc. Építmax és Hasznosker lapszabászata hétvégén zárva. Lakatra, hogy rohadjon meg a kedves vásárló, miért nem vesz ki szabadságot 5 kibaszott fadarab levágásáért. Volt egy halvány próbálkozásom pénteken, munkából a sebeséghatárok átlag kétszeresével hajtva 15:50-re beestem, legalább a méreteket le tudnám adni; így láthattam, ahogy épp zárnak. Nem tudom hibáztatni a fickót, a savat visszanyeltem, ha lenne családom, valszeg én is inkább hazamentem volna. Forma-1 rajt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása