Make:Valamit

Beszerzés

2008. augusztus 18. - Make Valamit

Most komolyan, ez máshol is így megy, vagy még szarabbul?

Adott egy kis (~20 fő) cég, húszból persze 5 manager/vezér/főfő i(ga)zgató. Kell 5. Mert így az új eszközbeszerzésre az informatikai csoport által adott árajánlatot öt különböző 'válasszal' kapom vissza:

1. 'Nincs másik cégtől összehasonlító árajánlat, nem engedélyezem.'
Nem, mert úgy keresgéltem össze hat helyről ezt az elb....tt rendszert, és a drágább ajánlatokat én dobtam ki. De lásd nagylelkűségemet (te elvetemült féreg), keresek a depón meg az árukeresőn pár drágább céget és kaptok ramis árat is, lehet szörnyülködni.
'Válaszod köszönöm, engedélyezem a beszerzést'

2. 'Ez így elsőre soknak tűnik, biztosan szükségünk van erre?'
agyvérzés ('Hát már egyszer engedélyezted te mocskos állat' - üvöltés elképzelése), aztán, mikor eloszlott a vörös köd, nagy levegő...
ssh leogetz@konyveles
badblocks -vfw /dev/hda
Könyvelő gépe egy napra el (napi backup van, nem kell rinyálni), de még délután kapom az engedélyt sms-ben.

3. 'Ja azt már megbeszéltem a nagykerrel, majd telefonon szólnak'
Értelmezés: rokon résztulajdonos a kereskedésben, de legalábbis a sales részlegen van
Eredmény: a berendelt 10 low-end (Cerka+512M, int VGA+LAN) gépben 400W-os tápok, DVD-író, 500GB-s SATA1 (!!!) winchester

4. 'Nem engedélyezem'
Sajnos nokommentes, valszeg most rúgták ki az ismerőst/rokont a nagykerből, vagy az üzlettárs most vett ki megint 20 millert a cég kasszájából 'házfelújításra'.

5. 'Engedélyezem'
 Hopp, felébredtem közben elnézést, Bobby a zuhanyozóban, szóval hová is raktam a kalapácsot....

Kis kiegészítés: a húsz főből nem az 5 manager zavar... nem is az 5 titkárnő (PA) a managereknek... nem a három könyvelő (haszon eltüntetés bárhogy, csak ne kelljen adózni), nem is az a három ember, akik - Markosék után szabadon: 'hát én itt voltam velük mindig' - hanem az egy darab fejlesztő és egy tesztelőnk. Hajrá szoftveresek, rajtatok múlik a cég jövője! Szánalom. Pedig emberileg nincs itt senkivel gond, kezdtem megszeretni a társaságot.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása